Напоследък темата за „качествено съдържание“ на статии и публикации е доста обсъждана (така и трябва да бъдя). Ако вашият уеб сайт предоставя качествено и полезно за потребителите съдържание, това може да направи чудеса за вашия бизнес. Обратното също е важно слабото съдържание, копирани и взаимствани текстове от чуджи сайтове могат сериозно да навредят на бранда.
Тъй като идеята за качествено съдържание е доста абстракта от Google са се постарали да ни дадат няколко опорни точки, на какво точно е нужно да отговаря един текст за да се счита той за качествен.
- Бихте ли се доверили на съдържанието в тази статия?
- Тази статия написана ли е от експерт, който да е добре запознат по темата?
- Статията написана ли е за да отгаваря на реални въпроси и проблеми или по-скоро за да се опита да се класира по-добре в резултатите на Google?
- Предоставя ли тази статия оригинално съдържание?
- Полезно ли е за вас съръжанието на тази статия?
Всички сме чували за Panda ъпдейта на алгоритъма на Google, чиято основна цел е да след и награждава сайтове, които предоставят качествено и полезно съдържание. Често срещана грешка е да се пишат „уникални“ текстове (и като казвам уникални, разбирайте една голяма каша от думи) толкова объркващи, че дори е трудно да се прочетат, а единствената цел на написаното е да съдържа куп ключови думи за да се хареса на Google. Едно от основните правила, които Google искат да наложат е именно да статиите да се пишат за хора а не за ботове.
Така че ако сте решили да правите SEO оптимизация на вашия сайт, започнете с качествено съдържание, което да е полезно за вашите потенциални клиенти.
2 Comments
Здравей, благодаря за полезната статия.
Наистина полезна статия. Хората трябва да разберат един път за винаги, че уеб сайтовете трябва да се правят за хора а не за ботове.